Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Bieber doften!

Av Karro Bieber - 30 maj 2011 15:06

En Bieberig doft!




 




Mmm... du luktar så gott älskling!
 
Justin Bieber har en näsa för business (och kvinnoparfymer, verkar det som). Tydligen har han bestämt sig för att utveckla sitt varumärke i skönhetsindustrin och har tagit fram sin alldeles egna kvinnoparfym! Parfymen, vid namn "Someday" har en fruktig doft och kommer att säljas för $35 per flaska. Den kommer ut i butik nästa månaden och alla intäkter kommer att gå till välgörenhet!

Han berättade för Women's Wear Daily, "Nu ska jag vara ärlig, hur en tjej doftar är väldigt viktigt för en kille. Jag har ett djupt samband till mina fans, så att skapa en doft som jag personligen älskar är ytterligare ett sätt jag kan bjuda in dem närmare till min värld."


Då hans kollektion av glittrigt nagellack sålde ut på direkten i December, så slår vi vad om att tjejer kommer att kasta sig efter denna parfym också. Bered er på att känna doften av väldigt många fruktiga tonåringar i sommar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karro Bieber - 30 maj 2011 15:19

                    Det ser sååå härligt ut. Någon mer än jag som vill vara Selena nu? ...

Av Karro Bieber - 30 maj 2011 15:14

Det finns massor med Justin Bieber grejer som du kan beställa på www.cdon.com   Här kommer några exempel! Justin Bieber: His World Riley Brooks 49 kr    T-Shirt - (Skinny) Stripes (S)  Bieber Justin 219 kr     Calendar 2011 - Jus...

Av Karro Bieber - 30 maj 2011 15:12

  Hollywoods hetaste par sågs igår (den 21) shoppa tillsammans i Topanga köpcentrum i LA. Men paret var inte tillsammans under hela vistelsen, Justin sågs prova hattar med endast hans bodyguard. Källor säger att de var bedårande och jätte gul...

Av Karro Bieber - 30 maj 2011 14:50

      Justin!!! Jag menar titta va han gör! Han är galet in love!...

Presentation


En blogg om Justin Drew Bieber ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Justin ♥

Justin Drew  Bieber ♥   

Omröstning

Är Justin bra?
 Apsolut!
 Största fanset!
 Det går upp och ner...
 Han suger!
 Sämst i värden!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

My world

  Justins första skiva kom ut 17 November 2009 och den hätte just: My World

My world 2.0

  My world 2.0 är en ''uppföljare'' till My world.

 

Den släpptes den 19 mars 2010

 

My worlds acoustic

My worlds acoustic är en skiva där Justin har tagit några av hanns låtar och gjort en acoustic version på dom.

 

Denna skiva släpptes 29 November 2010

 

Never say never the remixes

  Never say never the remixes är en skiva från Justins film Never say never, den innehåller duetter samt hans egna låt Born to be sombody.

 

Denna skiva släpptes 13 Februari 2011

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok ♥

Ta ett anat språk!


Ovido - Quiz & Flashcards